8 Haziran 2015 Pazartesi

PAN KEK

 Merhabaaaaaa:):)  ben nekadar uzun zamandır sayfamı ihmal etmişim:(
Hem sayfamı hem sizleri cok özlemişim...Hemen tarife geçmek istiyorummm,aslında çoğumuz kahvaltılarda sıklıkla yapıyoruz ama bende hatırlatayım  dedim.....
 MALZEME:
1 su bar süt
2 adet yumurta
1,5 su bar un
1 yem. kaş şeker
yarım paket kabartma tozu
1 yem kaş sıvıyağ
1 paket vanilya
bir çimdik tuz

YAPILIŞI:
Tüm malzeme çırpılır,teflon tava cok az sıvı yağla yağlanır,kaşıkla hazırlanan karışım dokulur, alt üst kızartılır..Arasına reçel veya bal sürülür meyvalarla servis yapılır...Daha çoookkk görüşmek ümidiyle sevgiyle kalın....

4 yorum:

TATESAL dedi ki...

Oyyy oyyy.... hatcem gelmiş hoşgelmiş...özlettin kendini arkadaşım...geçen gün kulaklarını çınlattım...görüşmek üzere kocaman öpüyorum...pan kek harika...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...



hoşgelmiş sefa gelmiş...
en sevdiceğimizle gelmiş ..ellerine sağlık


Bloglar artık çok sessiz hatcem ..

mutfagabuyrun dedi ki...

olsada yesem dedim sabah sabah canım.ellerine sağlık.sevgiler.

Gümüş Sandık dedi ki...

Çok güzel görünüyor pankek tarifiniz